Ο ορισμός των λιγούριδων...


Το πανεπιστήμιο Ηλεκτρονικής Επιστήμης και Τεχνολογίας στο Chengdu της Κίνας, το οποίο έχει αναλογία ανδρών και γυναικών φοιτητών 25:1, έδωσε σε κάθε φοιτήτρια μια κενή κάρτα, ζητώντας να γράψουν την επιθυμία τους και να τη βάλουν στον «πίνακα επιθυμιών »του πανεπιστημίου.

Μια πρωτοετής φοιτήτρια άφησε ένα σημείωμα λέγοντας «Το όνομά μου είναι Zhang Mengqian, με καλό βαθμό , και νομίζω ότι είμαι ελκυστική, αλλά περιέργως δεν μπορώ να βρω ένα αγόρι. Ωστόσο, πιστεύω στο πεπρωμένο. Αν έχετε την ίδια επιθυμία με μένα, παρακαλώ ελάτε κάτω από το διαμέρισμα μου και φωνάξτε το όνομά μου μεταξύ 12:30 και 12:50 , στις 11 Μαρτίου, εγώ θα σας βλέπω κρυφά από πάνω. Αν είστε ο τύπος μου, θα έρθω κάτω για να γνωριστούμε. »

Η κάρτα με την επιθυμία της κοπέλας έγινε σύντομα δημοφιλής στο πανεπιστήμιο, και το μεσημέρι της 11ης Μαρτίου, χιλιάδες φοιτητές ακόμα και από άλλα πανεπηστήμια , συγκεντρώθηκαν κάτω από το διαμέρισμα της φοιτήτριας .
Ωστόσο, λίγοι μόνο τόλμησαν να φωνάξουν το όνομα της κοπέλας .. αν και κανείς δεν κατέβηκε κάτω.


http://pswnio.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...