Το βιογραφικό


Αξιότημε κ. Νικολάου:
  Σας στέλνο αυτό το γράμα γιατί είδα τη ανακινοσι στον ΟΑΕΔ, και θέλο δουλιά γιατί σκέφτομε να έρθο στην Αθήνα.
Ψάχνο δουλιά σε μια ετερία σαν γραματέας αλά θα ίθελα να μην ήνε πολή δίσκολι . Είναι αλίθια ότι η ορθογραφία μου δεν είναι πολύ καλή, αλλά πάντα εύρησκα δουλειά όποτε έψαχνα, το μόνο που χρειάζετε είναι λιγάκι ιπομονί από μέρους σας. Η προσδοκές μου για το μισθό είνε ανοιχτές, αλλά θα ίθελα να συζητήσουμε πόσα θα θέλατε να μου δόσετε και πότε προσλαμβάνομε.  Μπορό να αρχίσο δουλιά άμεσα. Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας. Είμαι σίγουρη ότι θα είμε η καλύτερυ επιλογή σας από τις άλλλες υποψήφιες.

Χαιρετίσματα,
Μαρια
Τηλ 6930504869











ΥΓ: Επειδής το βιογραφικό μου είναι μικρούλι, σας στέλνο μια φωτογραφία από τη δουλειά μου τη προηγούμενη που μ έπερνε ο ξέδερφός μου ο Μπάμπης.

Πιθανότερη απάντηση της εταιρείας:

Αξιότιμη Μαρία:
Μην σε νοιάζει γλυκούλι μου, ο υπολογιστής έχει ορθογραφικό έλεγχο.
Προσλαμβάνεσαι!!!  

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...